آقایان مردم خواستار جلوگیری از ورود مسافر هستند!

از درخواست مجمع نمایندگان مازندران برای بستن ورودی‎های استان تا روزه سکوت نمایندگان گیلان!

اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواهان جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات اربعین شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور، خواهان جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات اربعین شدند.

در نامه اعضای این مجمع به رئیس جمهور آمده است:
“همانطور که مستحضرید استان مازندران به واسطه بهره مندی از مواهب طبیعی و خدادای همواره به عنوان مقصد گردشگری مطمح نظر مسافران و علاقمندان است و در تعطیلات هفتگی نیز خیل عظیمی از مسافران عازم این استان می شوند”.
در ادامه این نامه اشاره شده است، با عنایت به اهمیت شرایط موجود در اثر شیوع ویروس کرونا و در پیش بودن موج سوم این ویروس مرگبار که به اعتقاد متخصصان و مدافعان عرصه سلامت در فصل پاییز نگرانی ها را تشدید کرده است.
اعضای مجمع نمایندگان در پایان نامه خود به این موضوع تاکید کردند که، “تقاضا دارد با توجه به تعطیلات پیش رو در اربعین حسینی(ع) که تقاضای سفر به مازندران افزایش و به علت فقدان زیرساخت های لازم مشکلات بهداشتی و درمانی ناشی از ویروس کرونا در سطح این استان شدت می یابد،دستور فرمایید با هماهنگی وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونانسبت به جلوگیری از ورود مسافران در تعطیلات پایانی هفته جاری اقدام مقتضی صورت گیرد”.

سکوت نمایندگان گیلان

اقدام مجمع نمایندگان مازندران درحالی صورت گرفته است که مجمع نمایندگان گیلان علی رغم درخواست مردم استان برای جلوگیری از ورود مسافر تاکنون در این زمینه سکوت کرده اند و شاهد عملکرد انفعالی از سوی آنها هستیم.

از سوی دیگر دولتمردان نیز به اقدامات نمایشی چون بستن ورودی سواحل و تفرجگاه‎ها یا ممنوعیت استقرار چادر در بوستان‌ها روی آورده اند که بی ثمری آنها پیش از این اثبات شده بود.

Share