مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد؛

ادامه آواربرداری در روستاهای سیل زده شهرستان تالش

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: امکانات و ماشین آلات بنیاد مسکن برای کمک به مناطق سیل زده شهرستان تالش اعزام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اکبرزاده روز چهارشنبه در اینباره اظهار داشت: تمام امکانات و ظرفیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای کمک رسانی به مردم سیلزده تالش بسیج شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: پس از وقوع سیل در شهرستان تالش، تیمهای تخصصی بنیاد مسکن با همکاری مدیریت بحران استانداری گیلان، فرمانداری شهرستان برای کمک به سیل زدگان به مناطق سیل زده اعزام شدند.

اکبرزاده با بیان اینکه آواربرداری از واحدهای مسکونی تخریب شده هم اکنون ادامه دارد، گفت: تاکنون ۴ هزار و ۶۰۰ مترمکعب آواربرداری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آواربرداری از واحد مسکونی تنها به شرط رضایت مالک و حضورش در زمان تخریب واحد انجام می شود، افزود: هم اکنون آواربرداری از مناطق سیل زده در شهرستان که خسارت بیشتری در این زمینه داشتند آغاز شده است.

اکبرزاده افزود: مبالغ تسهیلات و کمک های بلاعوض که قرار است به سیل زدگان تالش پرداخت شود،تا هفته آینده تعیین و به استان ابلاغ می شود.

Share