فرزند مهدی کروبی: هر ۱۵ روز یکبار در منزل یکی از دوستان با ایشان ملاقات انجام می‌شود

جزئیات حضور مهدی کروبی در منزل روحانی اصلاح‌طلب|کدام اعضای مجمع روحانیون با او دیدار کردند؟

حجت‌الاسلام مهدی کروبی شب گذشته دوشنبه در منزل حجت الاسلام شیخ قدرت‌الله علیخانی حضور یافت و با برخی چهره‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، مهدی کروبی شب گذشته دوشنبه در منزل حجت الاسلام شیخ قدرت‌الله علیخانی حضور یافت و با برخی چهره‌ها دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که آیت الله موسوی بجنوردی و آقایان امام جمارانی، آشتیانی، رحمانی و عباسی فر و همچنین اسماعیل دوستی، سید عباس موسوی و حسین کروبی حضور داشتند، زهیر سازگار از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز به مناسبت ایام شهادت حضرت زین العابدین علیه السلام مرثیه سرایی کرد.

محمدحسین کروبی، فرزند شیخ مهدی کروبی درباره حضور مهدی کروبی در منزل شیخ قدرت‌الله علیخانی و دیدار با اعضای مجمع روحانیون مبارز و تعدادی از کنشگران سیاسی، اظهار داشت: خانواده هر زمان که بخواهد می‌تواند به منزل ایشان برود رفت و آمد داشته باشد، همچنین چند جلسه است که اشخاصی که خود آقای کروبی موافق دیدار با آنها هستند با هماهنگی نهادهای امنیتی هر ۱۵ روز یکبار در منزل یکی از دوستان با ایشان ملاقات انجام می‌شود.

حسین کروبی ادامه داد: از جمله این دیدارها شب گذشته در منزل آقای علیخانی انجام شد که در آن آقایان جمارانی، موسوی بجنوردی، آشتیانی، رحمانی از مجمع روحانیون مبارز و همچنین سید عباس موسوی، اسماعیل دوستی و آقای عباسی‌فر حضور داشتند.

Share