شهردار رشت در آیین معارفه مدیران جدید شهرداری؛

انتصابات در شهرداری براساس اصلح گزینی است | با کسی عهد اخوت نبستیم

حاج محمدی با تاکید بر اینکه انتصابات صورت گرفته براساس اصلح گزینی بود و توصیه ای نبود، عنوان داشت: با کسی عهد اخوت نبستیم و از هرکس که خوب کار کند حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای معاونین شهرداری رشت با محوریت معارفه مدیران جدید شهرداری رشت به ریاست دکتر حاج محمدی شهردار رشت برگزار شد.

ناصر حاج محمدی شهردار رشت در این جلسه با قدردانی از زحمات مدیران شهرداری و آرزوی موفقیت در کسوت جدید خدمت رسانی اظهار کرد: سعی کردیم از حضور نیروهای توانمند در شهرداری رشت بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه احکام صادر شده برای مدیران، تغییرات نبود و بیشتر جایگزینی صورت گرفت افزود: برخی مدیران شهرداری بازنشسته شده و تعدادی نیز به دنبال انتقال در مجموعه دیگر بودند.

 حاج محمدی تصریح کرد: پست های سازمانی در مناطق دو، پنج، سازمان سرمایه گذاری و مدیریت برنامه و بودجه خالی بود ومدیران جدیدی برای این حوزه ها انتخاب کردیم.

شهردار رشت همچنین با اشاره به انتصاب در حوزه حقوقی و املاک شهرداری رشت بیان داشت: آقای اعلایی از دو ماه گذشته به دنبال انتقال در مجلس شورای اسلامی بودند و علی رغم میل باطنی با انتقال ایشان به تهران موافقت کردیم.

 حاج محمدی با تاکید بر اینکه انتصابات صورت گرفته براساس اصلح گزینی بود و توصیه ای نبود، عنوان داشت: با کسی عهد اخوت نبستیم و از هرکس که خوب کار کند حمایت می کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در احکام جدید کسی عزل نشد مطرح کرد: شهرداری رشت به یک ثبات مدیریت رسیده و سعی کردیم در انتخابی با فکر از بهترین ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم با توجه به الزامات قانونی در انتصابات از ظرفیت نیروهای پیمانی و رسمی استفاده شود.

حاج محمدی اخلاق حرفه ای را مهمترین رکن مدیریت دانست و یادآور شد: باید اخلاق حرفه ای در مدیریت را آموزش دهیم.

شهردار رشت مدیران و کارکنان شهرداری را بهترین دارایی های شهرداری عنوان کرد و گفت: زمین و املاک تنها دارایی های شهرداری نیستند.

وی خاطرنشان کرد: باید اقدامات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی شود و نباید گذشته را شخم بزنیم و به آینده فکر کنیم.

Share