رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

کسب رتبه نخست دیارمیرزا در مسابقه عکس کمک مؤمنانه

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به انتخاب برگزیدگان مسابقه عکس کمک مؤمنانه گفت: در این جشنواره مهتاب باقرزاده از دیارمیرزا مقام اول را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی پارسا امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخاب برگزیدگان مسابقه عکس کمک مؤمنانه اظهار کرد: این جشنواره عکس در موضوعات کمک‌های مؤمنانه به اقشار نیازمند جامعه، تولید ماسک و دستکش در مساجد و هیئات مذهبی، ضدعفونی اماکن، معابر، شهرها و روستاها، ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت، نیروهای بسیج، نظامی، انتظامی و خدمات شهری برگزارشده بود.

وی با بیان اینکه در این فراخوان مسابقه عکس بیش از ۶۵ عنوان گزارش تصویری و ۷۸۰ اثر تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از داوری آثار، افراد برگزیده انتخاب شدند، گفت: بسیاری از آثار ارسالی مربوط به کمک‌های گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا و اجرای طرح ملی مواسات در گیلان بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال این حجم از آثار برای این مسابقه که جشنواره‌ای از ایثار و همدلی عکاسان خبری و اصحاب رسانه استان را رقم زد، در نوع خود جالب‌توجه خواند و افزود: انتظار می‌رود تا با توجه بیشتر مسئولین در حوزه رسانه، مشکلات صنفی این قشر تأثیرگذار جامعه توسط متولیان امر مرتفع شود.

پارسا به اشاره به اسامی برگزیدگان این مسابقه بیان کرد: طبق رأی داوران، مهتاب باقرزاده از پایگاه خبری تحلیلی دیارمیرزا، محمدرضا کشازرع از پایگاه خبری و تحلیلی خزرآنلاین و الهه فلاح از پایگاه خبری تحلیلی هشت دی نیوز  به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم این مسابقه دست یافتند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تصریح کرد: به‌طور حتم ازجمله عوامل حضور ارزشمند و حماسی مردم در کمک به همنوعان، فعالیت رسانه‌ای اصحاب رسانه استان گیلان بود که علی‌رغم اینکه خودشان نیز درگیر کرونا بوده و بسیاری از آن‌ها در اثر این بیماری با مشکلات زیادی مواجه شدند اما درصحنه حضورداشته و نقش بسیار مهمی در آگاه‌سازی مردم نسبت به کرونا و تشویق آن‌ها برای کمک مؤمنانه داشتند.

Share