بازگشایی راه مواصلاتی ۵ روستا؛

پُل موقت رانکوه بازگشایی شد

به همت فرماندار و مسئولان استانی و شهرستان با مرمت و بازسازی پُل موقت رانکوه، راه مواصلاتی ۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰۰ خانوار بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به همت فرماندار و مسئولان استانی و شهرستان با مرمت و بازسازی پُل موقت رانکوه، راه مواصلاتی ۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰۰ خانوار بازگشایی شد.

شهرستان املش، پُل موقت(آبنمای) رانکوه که به دلیل بارش باران های بی سابقه اخیر دچار تخریب گردیده و راه مواصلاتی ۵ روستا با جمعیتی حدود ۲۰۰۰ خانوار را مسدود کرده بود روز قبل به همت فرماندار، بخشدار، راهداری استان و شهرستان و باحضور مهندس مرادی مدیرکل مدیریت بحران و دکتر مرادی مدیرکل راهداری استان باز و هم اکنون عبور و مرور در آن جریان دارد.

در این راستا محمد رنجبر، فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران کل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل راهداری و همه دست اندرکارانی که با نهایت تلاش و دلسوزی باعث بازگشایی فوری این پُل موقت گردیدند، ابراز امیدواری کرد: ان شاالله به زودی نسبت به تثبیت و پایداری پل موقت و کنارگذر رانکوه اقداماتی انجام و نتیجه آن به اطلاع همگان خواهد رسید.

Share