فرماندار املش؛

بازار سنتی املش نیازمند ساماندهی است

رنجبر نیاول با اشاره به وضعیت بازار سنتی املش گفت: بارها تاکید شده است که برای ساماندهی بازار برنامه ای داشته باشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رنجبر نیاول در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان املش که با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد، ضمن تشکر از ادارات شهرستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کارکنان و ارباب رجوع، اظهار کرد: لازم است تلاشهای موجود ادامه داشته باشد و در این راستا ستاد نماز جمعه املش پیشگام در اجرای پروتکل های بهداشتی است.

فرماندار املش با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زندگی مردم بخاطر شرایط کرونا آسیب نبیند، افزود: در این راستا با تدبیر و دلسوزی موضوعات شهرستان را پیگیری نمایند اگر در بعضی از مشاغل نکات بهداشتی رعایت نشود علی رغم میل باطنی مجبوریم محدویتهایی ایجاد نماییم.

وی با اشاره به وضعیت بازار سنتی املش گفت: بارها تاکید شده است که برای ساماندهی بازار برنامه ای داشته باشید ولی تاکنون تحقق پیدا نکرده است، هرچند بهترین زمان مناسب ساماندهی همین ایام کرونا است.

رنجبر نیاول با بیان اینکه بازارسنتی املش باعث رونق اقتصادی شهرستان است، گفت: استفاده از فضاهای مجازی بستر مناسبی برای ایام کرونا است و در روستاها دهیاران نظارت بیشتری در خصوص رعایت موازین بهداشتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تصمیم گیریها دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا قابل اجرا است، افزود: از مردم شهرستان میخواهیم با رعایت موازین بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و عدم حضور در مکانهای پر تجمع و شلوغ و پرهیز از سفرها و تردد غیرضروری یاریگر همدیگر باشیم.

رنجبر نیاول با اشاره به اینکه املش یکی از شهرستانهای پیشگام در زمینه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان است، اظهار کرد: جا دارد از همراهی و بزرگواری مردم عزیز و همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی نماییم.

Share