درخواست مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان از مردم؛

مردم گیلان در #پویش_مردمی_مدیریت_کولرها مشارکت داشته باشند

حکمت خواستار همراهی در #پویش_مردمی_مدیریت_کولرها و خاموش کردن کولرهای منازل و محل کار به مدت ۱۵ دقیقه بین ساعت ۲ الی ۳ بعد ازظهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به افزایش دمای هوا طی روزهای اخیر گفت: طبق اعلام هواشناسی امروز و فردا مردم استان روزهای گرمی را تجربه می کنند و باید در استفاده از برق مدیریت صورت گیرد.

حمیدرضا حکمت با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از مشترکین برق خانگی هستند، گفت: از مردم می‌خواهیم که همچنان در #پویش_مردمی_مدیریت_کولرها و خاموش کردن کولرهای منازل و محل کار به مدت ۱۵ دقیقه بین ساعت ۲ الی ۳ بعد ازظهر مشارکت داشته باشند،

وی افزود: همچنین کولر های خود را بر روی درجه ۲۴ الی ۲۶ تنظیم کنند و در ساعت های ۲۰ الی ۲۳ شب از روشن کردن وسایل پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، اتو و…خودداری کنند.

حکمت با بیان اینکه با رعایت مصرف امیدواریم هیچگونه خاموشی نداشته باشیم درمورد برخی خاموشی‌ها اظهار کرد: این قطعی ها عمدی نیست و به علت بار زیادی است که به شبکه وارد شده و سبب قطعی یک فاز می شود. برای اینکه این اتفاق رخ ندهد از مشترکین می خواهیم در مصرف برق صرفه جویی کنند تا همه مشترکین برق داشته باشند.

Share