شهردار رشت تاکید کرد؛

ضرورت تامین ۲۵ درصد پروژه ۴ هزار میلیاردی قرارگاه خاتم | حقوق پرسنل به موقع پرداخت شد

حاج محمدی در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت گفت: از امروز بنا به دستور ریاست جمهوری زدن ماسک اجباری شده و کارکنان هر اداره ای باید برای انجام کارهای روزانه، از ماسک استفاده کنند و شهرداری رشت هم باید به این دستور عمل نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت ، ناصر حاج محمدی از ناصر عطایی معاون مالی و اقتصادی، بهارمست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، کریم سرپرست سرپرست مدیریت امور مالی و ذیحساب شهرداری، خدمت بین دانا سرپرست مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت، حق بین ذیحساب اعتبارات دولتی شهرداری رشت به دلیل پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری رشت قدردانی و تشکر کرد.

 حاج محمدی در این نشست گفت: از امروز بنا به دستور ریاست جمهوری زدن ماسک اجباری شده و کارکنان هر اداره ای باید برای انجام کارهای روزانه، از ماسک استفاده کنند و شهرداری رشت هم باید به این دستور عمل نماید.

وی بر پیگیری اجرای پروژه های شهرداری تاکید ورزید و افزود: پنج پروژه بزرگ با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) منعقد گردیده است و ما باید یک دبیر پیگیری برای این پروژه ها انتخاب کنیم که دائما پیگیر کارهای این پروژه ها باشد.

شهردار رشت همچنین گفت: باید از همه ظرفیت ها برای تأمین منابع مالی اجرای این پروژه ها استفاده کنیم و باید حداقل۲۵ درصد از چهار هزار میلیارد تومان تامین گردد. در همین زمینه جناب آقای دکتر نوبخت می توانند به ما کمک کنند.

وی افزود: برای تأمین درآمد پایدار برای شهرداری می توان موضوع واگذاری دریافت عوارض با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار دارد.

گفتنی است در این نشست برخی از معاونان و مدیران دیدگاه خود را در ارتباط با موضوعات مطرح شده، بیان کردند

Share