سرپرست پليس راه استان گیلان خبر داد؛

دستگیری سارقی که با پرتاب میخ ۳ شعبه و دودزا در جاده انزلی قصد فرار داشت

سرپرست پلیس راه استان از کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی و دستگیری سارق سابقه‌دار در محور “رشت – انزلی” خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ “جاور صفاری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت کنترل نامحسوس پلیس راه استان حین گشت‌زنی در محور “رشت به انزلی” تقاطع طالب‌آباد، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به وی فرمان ایست دادند.
این مقام انتظامی افزود: راننده سواری پژو به فرمان ایست پلیس توجه نکرده و با ادامه مسیر به وسیله پرتاب میخ‌های سه شعبه و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت که پس از طی مسافتی حدوداً دو کیلومتری خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از استعلام به عمل آمده مشخص شد، سواری پژو ۴۰۵ سرقتی و پلاک آن نیز متعلق به خودرو دیگری است اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو یک جفت پلاک دیگر که آن هم متعلق به خودرو دیگری بود، کشف شد.
سرهنگ صفاری تصریح کرد: در بررسی‌ فنی قطعات وسیله نقلیه مذکور معلوم شد که موتور آن که از ارکان اصلی خودرو محسوب می‌شود به صورت کاملاً حرفه‌ای با موتور یک دستگاه سواری زانتیا تعویض شده است.
سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: خودرو سرقتی به پارکینگ منتقل و سارق ۳۵ ساله سابقه‌دار برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه انتظامی حسن رود تحویل داده شد.

Share