پس از سالها درد و رنج؛

تنها بانوی جانباز ۷۰ درصد گیلان به جمع شهدا پیوست

“طاهره صیاد ناهد” از جانبازان ۷۰ درصد انقلاب اسلامی به خیل شهیدان پیوست. این شهیده مکرمه تنها بانوی جانباز ۷۰ درصد گیلان بود که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی عصر روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا “طاهره صیاد ناهد” از جانبازان ۷۰ درصد انقلاب اسلامی به خیل شهیدان پیوست.
این شهیده مکرمه تنها بانوی جانباز ۷۰ درصد گیلان بود که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی عصر روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی همسر روحانی شهید «مرتضی خدادادی»، نخستین شهید ترور شهرستان بندرانزلی بود که در جریان ترور همسرش به دست گروهک منافقین در سال ۱۳۶۰ به درجه جانبازی نائل آمده بود.
روحانی شهید مرتضی خدادادی در یازدهم شهریور سال ۱۳۶۰ با پرتاب نارنجک به منزلش از سوی گروهک منافقین، ترور و به شهادت رسید که همسر وی نیز در جریان این عملیات تروریستی از ناحیه دو پا مجروح وبه مقام جانبازی دست یافت.
از این شهیده والامقام پنج فرزند پسر به یادگار مانده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان با صدور پیامی شهادت ، شهیده ” طاهره صیاد ناهد “را تسلیت گفت:
در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری برای جمله شهدای مونث و همسران معزز شهداست.
شهادت بانوی ماجده و مؤمنه جانباز هفتاد درصد شهیده “حاجیه خانم طاهره صیاد ناهد” و و همسر گرانقدر شهید معظم ” حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خدادادی ” را تسلیت عرض می‌نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن شهیده معزز و صبر و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار شهیدشان قرین رحمت ربوبی قرار گیرند.
عبداله پاکاری
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان

Share