ذاکری در جلسه علنی شورای شهر رشت؛

با تجمیع دکل‎های مخابراتی آنتن دهی بهتر می‌شود | مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

عضو شورای شهر رشت با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا گفت: در پیاده راه رشت شاهد جمعیت زیادی هستیم که این موضوع بسیار خطرناک است، در شرایط خوبی نداریم و از مردم می‎خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و پنجاهمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت عصر روز دوشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا گفت: در پیاده راه رشت شاهد جمعیت زیادی هستیم که این موضوع بسیار خطرناک است، در شرایط خوبی نداریم و از مردم می‎خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به کشف گوشت فاسد در یک فروشگاه زنجیره‌ای گفت: ابعاد این مساله مورد پیگیری قرار گیرد.

ذاکری درباره وضعیت آرامستان پیرمولا پیربازار نیز اظهار کرد: بارها در این خصوص شکایت صورت گرفته که پروتکل‌های بهداشتی در تدفین رعایت نمی‌شود و متاسفانه حدود این آرامستان مشخص نیست.

وی در رابطه با لایحه   گفت: در سال ۹۵ برابر با ۱۹۶ میلیون تومان برای مطالعه طرح تجمیع دکل‎ها هزینه شده است و شرکتی که این مسئله را بر عهده گرفته غیر بومی بود و تاکنون هیچ دستاوردی نداسته است.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به وجود برخی از دکل‎های مخابراتی و عوارض همجواری آن با انسان‌ها افزود: آنتن موبایل در بسیاری از مکان‌ها قطع می شود که بیشترین علت آن به واسطه کمبود دکل های مخابراتی است و با تجمیع این دکل‌ها هم آنتن دهی بهتری ارائه می‌شود و هم اینکه عوارض احتمالی آن کاهش پیدا می کند.

Share