مدیرعامل شرکت عامران سازه خبر داد؛

آغاز عملیات بازگشایی مسیر مسکن مهر لنگرود

رضا وکیل صادقی درباره عملیات بازگشایی مسیر مسکن مهر گفت: این مسیر به طول ۳۰۰ متر در راستای حل مشکلات ساکنان مسکن مهر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات بازگشایی مسیر مسکن مهر شهرستان لنگرود آغاز شد.

رضا وکیل صادقی مدیرعامل شرکت عامران سازه مجری پروژه در این رابطه گفت: این مسیر به طول ۳۰۰ متر در راستای حل مشکلات ساکنان مسکن مهر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار برای آسفالت احداث رفوژ میدانی، جدول گذاری، سنگفرش، نصب چراغهای برق، لوله گذاری آبهای سطحی و نصب سیفون است، افزود: این پروژه به صورت ضربتی با تلاش مهندس سید مهدی رجایی شهردار لنگرود انجام شده است.

وکیل صادقی گفت: بعد از صدور مجوزها و بازگشایی مسیر کانال آب از سوی سازمان آب منطقه ای گیلان پروژه اماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت عامران سازه همچنین از بازگشایی خیابان ارژنگ و ایجاد کوچه هشت متری در کنار زیرسازی خیابان سالکویه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: پیاده راه سلامت به عرض ۳۰ متر، سنگفرش خیابان نظام به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع، زیرسازی خیابان رجایی، کوچه جواد الائمه و سنگفرش کوچه هلال احمر نیز توسط این شرکت انجام شده است.

وی در پایان گفت: باتوجه به زحمات بی شائبه سید مهدی رجایی شهردار جوان لنگرود، شاهد رویکرد متمایزی از سازندگی و شهرسازی در این شهر هستیم.

Share