پس از برکناری کیومرث بیات؛

یک تکواندوکار سرپرست هیات شطرنج استان گیلان شد

پس از برکناری پرحاشیه رییس هیات شطرنج استان گیلان، فدراسیون شطرنج در حکمی سرپرست جدید این استان را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، فدراسیون شطرنج ایران در حکمی سرپرست هیات شطرنج استان گیلان را پس از برکناری کیومرث بیات که به تازگی موفق شده بود در انتخابات هیات استان برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات شطرنج این استان انتخاب شود را مشخص کرد.

این برکناری که با حاشیه‌های زیادی همراه بود واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت اما فدراسیون شطرنج ایران که مدتی است با سرپرست اداره می‌شود و منتظر برگزاری انتخابات برای تعیین و تکلیف رییس فدراسیون است به این برکناری هیچ واکنشی نشان نداد.

بیات که سابقه ۱۲ ساله در شطرنج ایران داشت از طرف فدراسیون کنار گذاشته شد و فرهاد نیکوخصال (سرپرست فعلی فدراسیون شطرنج) در حکمی علیرضا یوسفی را به عنوان سرپرست معرفی کرد.

به گزارش دیارمیرزا، علیرضا یوسفی تکواندو کار مطرح گیلانی کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش و سابقه ۲۰ سال در سطح قهرمانی رشته تکواندو و دو سال عضو تیم ملی تکواندو، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی تکواندو ویتنام ۲۰۰۶، مدال طلای فستیوال جهانی تکواندو کره جنوبی ۲۰۰۶ ، مدال طلای تورنمنت بین المللی خاورمیانه و چندین مقام بین المللی و داخلی است.

Share