با حضور رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی؛

رییس جدید پژوهشکده چای منصوب و معرفی شد

علی سراجی به مدت دو سال به عنوان رییس جدید پژوهشکده چای کشور معرفی و جایگزین نقی پاداشت در این سمت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده چای، روز شنبه با حضور رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی و مدیر کل حراست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در محل ستاد پژوهشکده چای واقع در لاهیجان، علی سراجی به مدت دو سال به عنوان رییس جدید پژوهشکده چای کشور معرفی شد.

سراجی از اعضای هیات علمی پژوهشکده و در شش سال اخیر معاون پژوهشکده چایکشور بوده است. او دارای مدرک دکتری تخصصی بیماری شناسی گیاهی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بوده و یکی از محققان چای در کشور است.
وی در مراسم معارفه خود تغییر مدیریت را عامل انگیزشی عنوان کرد که عموما باعث احیاء طرح ها و برنامه های مهم و فراموش شده خواهد شد و افزود: توسعه ارقام کلونی مطلوب و پربازده، مدیریت صحیح تغدیه، مدیریت مطلوب عوامل خسارت‌زا، بالابردن ضریب مکانیزاسیون، توسعه آبیاری تحت فشار در باغ های چای، توسعه فناوری های پس از برداشت در صنعت چای از اهم مطالب اولویت داری است که پیگیری این امور باعث پیشبرد برنامه های تولیدی در سال جهش تولید در حوزه چای خواهد شد.

سراجی همچنین تعامل هر چه بیشتر با بخش اجرا و همکاری پژوهشکده به عنوان پشتوانه علمی و فنی طرح یاوران تولید طرح شده توسط مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، یکی از اولویت های مهم در برنامه آتی پژوهشکده چای عنوان کرد.

گفتنی است پیش از این نقی پاداشت رییس پژوهشکده چای بود.

Share