تلاش رضا تیغ نورد و ابراهیم نجفی برای شرکت در انتخابات میان دوره‌ای؛

خیز دو عضو شورای شهر آستانه برای حضور در مجلس با استعفا از شورا

در جلسه عادی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه که ظهر امروز با حضور اکثریت شورا در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد آقایان رضا تیغ نورد و ابراهیم نجفی اسپیلی تقاضای استعفای خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه عادی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه که ظهر امروز با حضور اکثریت شورا در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد، رضا تیغ نورد و ابراهیم نجفی اسپیلی تقاضای استعفای خود را اعلام کردند.

این جلسه رئیس شورای اسلامی با عرض تسلیت درگذشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) اظهار امیدواری کرد با استففاده از سیره و روش بنیانگذار انقلاب ،اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری بتوانند به عنوان خدمت گذاران ملت و مردم اهداف و آرمان های امام و رهبری را به منصه ظهور و بروز برسانند.

در ادامه این نشست موضوع دستور جلسه درباره پرداخت غرامت زمین، تفکیک شش دانگ یک قطعه زمین، پروژه لکه گیری آسفالت خیابان شهید تقی پور، بن بست تیزرو،بن بست شهید کشاورز، شهید مرادی و خیابان استقلال به متراژ ۳هزار ۴۰۰متر مربع از طریق استعلام بها و اجرای طرح تفضیلی بر اساس طرح تعریض و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم از سوی شهردار و معاون حقوقی شهرداری به اعضای شورا ارائه شد.

در پایان این جلسه آقایان رضا تیغ نورد و ابراهیم نجفی با قرائت متن تقاضای استعفای خود را جهت حضور در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی اعلام تا در جلسه فوق العاده ۲۰خر اد در صحن علنی مطرح شود.

گفتنی است دو عضو علی البدل شورا، سیدعباس نورحسینی و مجید همتی در صورت موافقت با تقاضای استعفای این دو نفر جانشین آنان خواهند شد.

محمدعلی رمضانی دستک منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم بود که قبل از تشکیل مجلس به علت بیماری درگذشت.

 

 

Share