در پنج رشته شغلی صورت می‌گیرد؛

برگزاری آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها در شهریور سال ۹۹

احمد مظفر، مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری آزمون استخدامی شرکت و جذب ۱۹۴ نفر در پنج رشته شغلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری آزمون استخدامی شرکت و جذب ۱۹۴ نفر در پنج رشته شغلی خبر داد.

احمد مظفر با اعلام این خبر عنوان کرد: این آزمون استخدامی در پنج رشته شغلی کارشناس مراقبت پرواز، کارشناس الکترونیک هواپیمایی، کارشناس مخابرات هواپیمایی، کارشناس ایمنی زمینی هواپیما و کارشناس عملیات فرودگاهی در ۳۷ فرودگاه کشور تعیین و ابلاغ شده است.

مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: این آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش در شهریور امسال برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع و ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه و همچنین سه درصد سهمیه معلولان با هماهنگی نهادهای ذیربط لحاظ شده است.

به گفته مظفر سه برابر ظرفیت استخدام یعنی ۵۸۲ نفر بر اساس نمره کسب شده در آزمون استخدامی به مرحله مصاحبه تخصصی و گزینش راه می‌یابند.

وی همچنین اظهار داشت: در شرایط مساوی نیروهای بومی از اولویت برخوردار هستند.

گفتنی است؛ تاریخ و نحوه نام نویسی و نیز منابع و مواد پرسش‌های آزمون در حال هماهنگی با مراجع ذی ربط است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

Share