در نشست علنی روز چهارشنبه رخ داد؛

از تذکر رسول فرخی به سه وزیر دولت تا تذکر کوچکی نژاد به رئیس‌جمهوری

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درحالی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که نام دو نماینده از گیلان دیده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز چهارشنبه، ۲۱خردادماه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

– تذکر رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل پروژه‌های لاهیجان و راهسازی شهرستان سیاهکل خصوصا منطقه دیلمان. همچنین تذکر به وزیر بهداشت: تسریع در راه‌اندازی دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا (ع) و راه‌اندازی بخش‌های تخصصی لاهیجان و سیاهکل، همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم برطرف کردن ضعف برق‌رسانی به منطقه لاهیجان و سیاهکل و مشکلات سد دیلمان.

– تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به رئیس جمهور؛ در خصوص علت تنزل نیروهای قراردادی صدا و سیما و تبدیل وضعیت آن ها به شرکتی، همچنین تذکر این نماینده به رئیس جمهور؛ در خصوص علت تبعیض در نحوه افزایش حقوق کارکنان دولت، همچنین تذکر به وزیر دادگستری؛ علت عدم برخورد با عاملان جنایت دختر تالشی، همچنین تذکر این نماینده به وزیر اقتصاد؛ در خصوص علت کاهش درآمد مردم و افزایش فقر.

Share