سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

آتش‌سوزی در رشت و نجات ۱۷ نفر توسط آتش‌نشانان و اورژانس+ عکس

شهرام مومنی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت اعلام کرد: نجات یافتگان آتش‌سوزی بلوار شهید بهشتی رشت تاکنون به ۱۴ تن رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آتش‌نشانان چندین ایستگاه آتش‌نشانی رشت به آتش‌سوزی رخ داده شده در، گلستان ۱۴ شهر رشت اعزام شدند.

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۴۱ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۱۷ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، خودرو پشتیبان دستگاه تنفسی و نردبان به محل حادثه واقع در شهرک شهید بهشتی گلستان ۱۴ خبر داد.

وی با بیان اینکه آتش در طبقه اول ساختمان ۵ طبقه رخ داد، افزود: دود گرفتگی شدید ساختمان تجاری، تیم های نجات را به واحد های مختلف کشاند که در نهایت ۱۷ شهروند از میان دود و آتش به مکان امن انتقال یافتند.

وی ضمن تاکید بر اینکه یکی از شهروندان دچار سوختگی شده بود ادامه داد: سه آتش نشان بعلت شکستگی سر و دود گرفتگی دچار حادثه شدند که همگی توسط تیم اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مومنی با اشاره به تلاش تیم اطفایی در مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن، افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و آتش به واحد های ساختمانی دیگر سرایتی نداشت.

وی ادامه داد:۸ نفر بوسیله دستگاه تنفسی، ۱ نفر از داخل آسانسور و ۸ نفر توسط نردبان هیدرولیک از داخل آتش و دود به مکان امن انتقال یافتند.

همچنین با اعزام ۴ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتور آمبولانس به محل حادثه و امداد رسانی به مصدومان این حادثه توسط اورژانس گیلان در حال انجام است.

Share