پیام تسلیت فرمانده كل سپاه به خانواده شهید؛

مراسم سالگرد سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین برگزار نمی‌شود

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین برگزار نمی‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  خانواده شهید جواد دوربین در اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار دیارمیرزا قرار گرفته آورده اند:

با قدردانی و سپاس از الطاف و ابراز محبت‌های بی‌دریغ مردم مهربان، فهیم و انقلابی، همرزمان غیور و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبنی بر پرهیز از ایجاد تجمعات و ارج نهادن به تلاش‌های صورت‌گرفته برای کنترل بیماری کرونا، مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین برگزار نمی‌گردد.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده‌است: از عموم مردم مؤمن استدعا داریم در ماه مبارک رمضان، خاصّه شب‌های قدر، آیاتی از قرآن کریم را به ارواح مطهر شهیدان جمال و جواد دوربین اهدا نمایند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار «جواد دوربین» متولد سال ١٣۴٣ از فرماندهان گروهان در عملیات آزادسازی خرمشهر، جانباز سال‌های حماسه و مقاومت، جانشین سپاه و فرمانده عملیات سپاه بندرانزلی و برادر شهید جمال دوربین بود که ١٧ اردیبهشت ١٣٩۵ در نبرد خونین خانطومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است،سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با صدور پیامی به خانواده شهید، یاد و خطره شهید دوربین را گرامی داشته است.

در متن پیام آمده است: «امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست”مقام معظم رهبری”
برخود فرض میدانم سالروز شهادت شهید والامقام جواد دوربین را خدمت خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض نمایم.خداوند روح پرفتوح این شهید را با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین محشور فرماید».

Share