فرمانده انتظامی آستارا خبر داد؛

دستگیری اشرار مسلح در آستارا

سبزقامتان نیروی انتظامی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد موتورسیکلت اشرار مسلح در این شهرستان، موضوع را بررسی و دستگیری این فرد را پیگیری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ۲ شرور مسلح در این شهرستان دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد نمازی روز سه‌شنبه اظهار داشت: سبزقامتان نیروی انتظامی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد موتورسیکلت اشرار مسلح در این شهرستان، موضوع را بررسی و دستگیری این فرد را پیگیری کردند.

وی گفت: پس از تعقیب این افراد با هویت معلوم، یکی از آنها را با یک موتورسیکلت شناسایی و مشاهده کردند و به راکب موتورسیکلت دستور ایست دادند و پس از دستگیری شرور اول، فرد دیگر متواری شد.

فرمانده انتظامی آستارا افزود: متهم دیگر پس از تعقیب و گریز متوقف شد و پس از مقاومت و انجام اقدام بازدارنده پلیسی در بازرسی از متهمین ۲ قبضه اسلحه گرم و سلاح سرد کشف شد.

وی تصریح کرد: ۲ متهم ۳۷ و ۳۸ ساله پس از دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

نمازی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در جهت برقراری آرامش در جامعه گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا بصورت شبانه روزی در جهت حفظ نظام و امنیت در جامعه تلاش می کند و دل این مسیر از هیچ تهدیدی هراسی ندارد.

به گزارش دیار میرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share