فرمانده سپاه رودسر خبر داد

توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در رودسر

فرمانده سپاه رودسر از توزیع ۵۶۰۰ بسته به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اسماعیل حسنی با اشاره به اجرای طرح مواسات اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در برپایی رزمایش کمک مومنانه برای دستگیری از مستمندان و افراد آسیب دیده ناشی از کرونا، مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و به یاری هموطنان شتافتند.
فرمانده سپاه رودسر با بیان اینکه فرهنگ کشور ما فرهنگی برتر نسبت به بسیاری از کشورها است و مردم ما در بسیاری از کارهای خیر از یکدیگر سبقت می گیرند، اضافه کرد: بسیاری از کشورهای دنیا که خود را صاحب دموکراسی و حقوق بشر می دانند در روزهای کرونایی به یکدیگر هم رحم نکردند و محموله‌های ماسک و مواد بهداشتی و مراقبتی را از کشورهای دیگر به سرقت بردند.
حسنی با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در سطح شهرستان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان های استان، کفن و دفن اموات کرونایی، شبانه روزی کردن درمانگاه سپاه و … از اقدامات سپاه رودسر در ایام کرونا است.
وی از غربالگری ۱۴۷ هزار نفر از مردم در بازه زمانی سه روز با همکاری مراکز بهداشتی در شهرستان خبر داد و گفت: راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و ژل ضدعفونی از دیگر اقدامات سپاه رودسر در ایام شیوع ویروس کرونا است.
فرمانده سپاه رودسر با اشاره به اجرای دو مرحله از طرح مواسات در شهرستان رودسر یادآور شد: ۴۸۰۷ خانوار در این شهرستان شناسایی شدند که تحت پوشش هیچ نهاد و ارگانی نیستند.
وی از توزیع ۵۶۰۰ بسته به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان است.
حسنی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ عزت افراد نیازمند اولویت اصلی در رزمایش مواسات است یادآور شد: باید توزیع بسته های حمایتی، توأم با تکریم و حفظ عزت افراد باشد و این اصل از اولویت های ضروری این طرح است.
فرمانده سپاه رودسر در پایان از برگزاری مرحله سوم این رزمایش همزمان با سراسر استان در این شهرستان خبر داد.

Share