معاون آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره مجازی «معلم من»

جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می شود که دانش آموزان دبیرستانی می توانند در رشته های: شعر، دل نوشته، تک خوانی و نماهنگ با موضوع پاسداشت مقام والای معلم  در این جشنواره شرکت کنند. وی افزود: فرهنگیان عزیز هم می توانند در جشنواره « معلم من » در رشته های: شعر، داستان، نمایشنامه، نماهنگ، خطابه و خاطره دوران تدریس، آثار خود را ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان درباره ضوابط شرکت در این جشنواره اظهار داشت: آثار ادبی باید در قالب پی دی اف با مشخصات کامل و همچنین در ارتباط با موضوعات اعلام شده و صرفاً در یک رشته ارسال شود.

عباسی غریب در پایان گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ از طریق فضای مجازی و نشانی اعلام شده در پوستر جشنواره،  ارسال نمایند.

Share