به علت سکته وسیع مغزی و علائم مشکوک به کرونا؛

کامبوزیا پرتوی در بیمارستان بستری شد

دکتر مصطفی جلالی‌فخر، پزشک بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد: کامبوزیا پرتوی «نویسنده و کارگردان سینما» به علت سکته وسیع مغزی و علائم مشکوک به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کامبوزیا پرتوی «نویسنده و کارگردان سینما» به علت سکته وسیع مغزی و علائم مشکوک به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

دکتر مصطفی جلالی‌فخر با انتشار این خبر در صفحه شخصی اش نوشت: متاسفانه با خبر شدم کامبوزیا پرتوی در ” آی سی یو ویژه کرونا ” در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

این پزشک بیمارستان مسیح دانشوری در ادامه نوشت: دقایقی قبل با همکارانم در آن مرکز صحبت کردم و گفتند دچار کاهش سطح هوشیاری در حد GCS۱۳ شده و در حد یک کلمه، جواب سوال داده اند؛ و این یعنی در کما نیستند. با توجه به یک بار سکته قلبی، شرایط بالینی دشواری دارند که امیدواریم مثل بار قبل بتوانند از پس بیماری شان بر آیند. همچنان پیگیر حالشان خواهم بود و امیدوارم خبر‌های خوبی به اطلاع دوستان برسانم.

کامبوزیا پرتوی متولد سال ۱۳۳۴ در گیلان است. او چهار بار برای ساخت فیلم ماهی، فیلمنامه‌های من ترانه پانزده سال دارم، فراری و کامیون برنده سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

او نویسنده سریال گل پامچال و نویسنده طرح اولیه فیلم گروهبان بوده است.

Share