دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تأکید داد:

هیچ بخشی از کتاب‌های درسی در امتحانات پایان سال حذف نخواهد شد

مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره پایان سال تحصیلی با ستاد ملی مبارزه با کروناست، گفت: امتحان پایان سال دانش‌آموزان از تمام مفاهیم درسی است و هیچ بخشی حذف نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره پایان سال تحصیلی با ستاد ملی مبارزه با کروناست، گفت: امتحان پایان سال دانش‌آموزان از تمام مفاهیم درسی است و هیچ بخشی حذف نمی‌شود.

مهدی نوید ادهم در تماس تلفنی با شبکه خبر درباره مهم ترین تصمیمات نهصد و هفتاد و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مثل شبکه‌های خوب صداوسیما و ظرفیت شبکه آموزش دانش آموزی شاد و فعالیت‌های خلاقانه و مختلفی که معلمان بطور خودجوش انجام می‌دهند باید تدریس تمام کتابها به اتمام برسد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هیچ بخشی از کتاب‌های درسی حذف نخواهد شد، گفت: یکی از مصوبات جلسه این بود که از مدیران و معلمان خواسته شد در فرصت باقیمانده با استفاده از امکانات موجود، تمام مفاهیم آموزشی را به دانش‌آموزان منتقل کنند و هیچ بخش از کتاب درسی حذف نخواهد شد و امتحان پایان سال از تمام مفاهیم درسی خواهد بود؛ در نتیجه آموزش‌ها را در فرصت باقیمانده ادامه دهند.

نوید ادهم با تاکید بر تدریس تمام کتاب‌های درسی پایه دوازدهم تا پایان اردیبهشت درباره زمان امتحانات دانش‌آموزان، اظهار کرد: مقرر شد که چگونگی برگزاری امتحانات با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شود؛ اگر قرار باشد که امتحانات حضوری باشد باید ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند و اگر مجازی باشد که برنامه‌ آن پیش‌بینی شده است.

وی گفت: برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز تأکید شد که معلمان و مدیران تلاش کنند که تدریس تمام کتاب‌های درسی تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد زیرا تمام محتوای کتاب درسی مبنای امتحانات و کنکور خواهد بود.

Share