در راستای اجرای محدودیت های سختگیرانه تردد؛

نحوه تردد خودروهای بین شهری دارای پلاک گیلان چگونه است؟!

طالبی در مورد نحوه تردد خودروهای بین شهری دارای پلاک گیلان در استان نیز به دیارمیرزا گفت: فعلا تردد خودروهای غیر بومی در استان مورد کنترل قرار دارد و برای پلاک های شهرستانی نیز تا ۴۸ ساعت آینده تصمیم گرفته خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در مورد محدودیت های سختگیرانه تردد در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: در این راستا مسدود سازی ورودی‌های استان گیلان در آستارا، چابکسر، رودسر، لوشان و رودبار اعمال خواهد شد.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه این طرح به مدت دو هفته اجرایی می‌شود، افزود: پلاک های غیر بومی که گیلانی نباشند ظرف ۲۴ ساعت باید استان را ترک کنند و اگر در داخل شهرهای استان مشاهده شوند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودرو آنها نیز توقیف خواهد شد.

طالبی ادامه داد: افرادی که گیلانی هستند و خودرو آنها دارای پلاک های غیر بومی باشد نیز با ارائه مدارکی که نشان دهند گیلانی و ساکن استان هستند، مشمول این طرح نخواهند بود.

وی در مورد نحوه تردد خودروهای بین شهری دارای پلاک گیلان در استان نیز به دیارمیرزا گفت: فعلا تردد خودروهای غیر بومی در استان مورد کنترل قرار دارد و برای پلاک های شهرستانی نیز تا ۴۸ ساعت آینده تصمیم گرفته خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان افزود: خودروهای بین شهری نیز با برنامه ریزی و تصمیمات خاصی مورد کنترل قرار خواهد گرفت و قطعا برای تردد افرادی که مجبور به سفر بین شهری هستند کارت صادر خواهد شد اما همه این مطالب منوط به تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان است که در آینده به اطلاع مردم خواهیم رساند.

Share