فرمانده انتظامی لاهيجان خبر داد:

اهدا لوازم بهداشتی از سوی پلیس لاهیجان به بیمارستان‌ها

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از اهدا لوازم بهداشتی یک میلیارد ریالی پلیس به بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از اهدا لوازم بهداشتی یک میلیارد ریالی پلیس به بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور با اعلام این خبر گفت: به منظور قدردانی از تلاش های شبانه‌روزی سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا، پلیس این شهرستان با همراهی خیرین امنیت ساز اقدام به تهیه ۱۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده،هزار دست لباس مخصوص پرستاران و ۵۰ عدد ماسک ۳M فیلتردار مخصوص بیمارستان را تهیه و در اختیار کادر درمانی بیمارستان‌های پیروز و میلاد لاهیجان قرار داده است.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه و مثال زدنی پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در راه مبارزه با این این ویروس بدون مرز تاکید کرد: پلیس نیز در کنار این عزیزان آماده هرگونه خدمت رسانی به مردم و جامعه درمانی کشور است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان ضمن دعوت از همه مردم و شهروندان به رعایت بهداشت فردی و عمومی تاکید کرد: با کمک همه مردم و پرهیز از تردد و مسافرت های غیر ضرور و ماندن در خانه، هرچه زودتر کرونا را شکست خواهیم داد.

گفتنی است، فرمانده انتظامی شهرستان به همراه مسئولان انتظامی ضمن ملاقات حضوری با مدیران دو بیمارستان از خدمات شایسته سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا به ویژه پرستاران تقدیر و تشکر کرد.

Share