رئیس اداره صمت صومعه سرا خبر داد

پلمپ ۱۴ قلیان سرا و قهوه خانه در صومعه سرا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا گفت: این قهوه خانه و قلیان سرا‌ها بعد از دریافت تذکر همچنان فعال بودند که با نظر مراجع قضایی و انتظامی پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا گفت: این قهوه خانه و قلیان سرا‌ها بعد از دریافت تذکر همچنان فعال بودند که با نظر مراجع قضایی و انتظامی پلمب شد.

محمد نیک صفت با بیان اینکه گشت‌های بازرسی تذکرات لازم را برای تعطیل کردن فعالیت به برخی صنوف می‌دهند افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اکیپ‌های مشترک بازرسی از صنوف و اماکن عمومی بازدید می‌کنند.

وی گفت: به دلیل آمار بالای تعداد قهوه‌خانه‌ها و قلیان سرا‌ها در شهرستان صومعه سرا و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی احتمال شیوع ویروس کرونا در این اماکن بسیار زیاد است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا از ممنوعیت فعالیت برخی از واحد‌های صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود: همه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌های صومعه سرا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

نیک صفت با بیان اینکه تعطیلی صنوف، ممنوعیت فعالیت‌ها و نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی یا احتکار می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

Share