دو هفته به قرنطینه خانگی با استفاده از دارو و رعایت دستورات پزشکان رفتم

روایت مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ابتلایش به کرونا

شهرود امیرانتخابی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان پس از ۱۸ روز مبارزه با بیماری کرونا به محل کار خود بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان پس از ۱۸ روز مبارزه با بیماری کرونا به محل کار خود بازگشت.

شهرود امیرانتخابی افزود: در ایام انتخابات بدلیل پاره ای کارهای اداری به تهران رفته بودم که درگیر علایمی مانند تب شدید، درد عضلانی، سرفه و تنگی نفس شدم.

وی اظهار داشت: بروز علائم یادشده، درگیری با ویروس کرونا را از سوی پزشکان در بیمارستانی در تهران تایید کرد و با اطلاع وزارتخانه دو هفته به قرنطینه خانگی با استفاده از دارو و رعایت دستورات پزشکان رفتم.

وی ادامه داد: روزها و علائم سختی است اما نباید ترسید و باید به همه نکات ایمنی توجه کرد اما از همه بدتر تب شدید و توهم هایی است که در حین تب ظاهر می شود و تنگی نفس هایی که بصورت منقطع انسان را درگیر می کند.

امیرانتخابی می گوید: پیش از انتخابات دیدار عمومی داشتم فکر می کنم در همان دیدار مبتلا به ویروس کرونا شدم.

وی با بیان اینکه طی مدت یادشده به صورت الکترونیک و غیر حضوری پیگیر امور بودم، گفت: در وضعیت مبارزه با شیوع کرونا قرار داریم و به نظر می رسد مردم آگاهانه موارد بهداشتی را رعایت می کنند اما باید این موضوع تشدید شود و بیش از پیش موضوع ویروس کرونا در گیلان جدی گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد: دریافت خدمات غیر حضوری این اداره کل مهیا شده و مخاطبان می توانند از طریق شماره تلفن های اعلام شده و از طریق فضای مجازی بسیاری از موارد کاری خویش را پیگیری نمایند.

گیلان از کانون های اصلی آلوده به ویروس کرونا در کشور است.

Share