در ستایش ۴۷ سال تلاش برای تعلیم و تربیت؛

دلجویی وزیر آموزش و پرورش و فرماندار آستارا از معلمی که سوژه بداخلاقی شد

مسئولان آستارا از معلمی که حین تدریس مجازی در روزهای تعطیلی مدارس، از حیث لهجه، سوژه بداخلاقی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود، دلجویی و به جهت ده‌ها سال سابقه و تجربه آموزشی قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از پخش بخشهایی از صدای یک خانم معلم آستارایی که تلاش داشت در فضای مجازی با دانش آموزان کلاسش که همچون سایر دانش آموزان و مدارس کشور برای پیشگیری از همه گیری بیماری «کرونا ویروس» از حضور در کلاس درس محروم مانده بودند، به ادامه تدریس درس ریاضی بپردازد و در این بین اشتباهی لفظی در به کار بردن کلمه «آنلاین» داشت، متاسفانه شاهد پاره ای از بداخلاقی های دور از شان و ادب در فضای مجازی دراین خصوص بودیم.

حسن رستم زاد فرماندار آستارا در تماسی تلفنی با خانم «صفایی و همسر بزرگوارش جناب آقای استاد صمد زاده » معلم خوشنام و شیرین زبان آستارایی که با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی؛ با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست، از زحمات و تلاش های او و خانواده محترمشان که چهره خوشنام فرهنگی بندر آستارا هستند، تقدیر و تشکر کرد که ۴۷ سال از عمر با عزت خود را صرف تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش فرزندان این شهرستان نموده اند و گفت امروز شما از بهترین سرمایه های اجتماعی این شهرستان و کشور هستید.

رستم زاد گفت: مردم آستارا به فرهنگ و سواد در کل کشور شهره هستند و برای سالیان سال آستارا بالاترین میزان باسوادی را در کشور دارا بوده که این بخاطر وجود فرهنگ غنی و پیشینه فرهنگی این شهرستان و وجود فرهنگیان باسواد و دلسوزی همچون خانم صفایی بوده است.

در این گفتگو رستم زاد ضمن تشکر از این عزیزان از خداوند برای ایشان و خانواده محترم سلامتی و عاقبت بخیری و طول عمر مسئلت نمود.

گفتنی است محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز در صفحه توئیترش نوشت؛ وقتی می گوئیم آموزش هیچگاه تعطیل نمی شود، به اعتبار معلمان فداکار و مسئولیت پذیری می گوئیم که این روزها با کمترین امکانات، چراغ آموزش را از خانه هایشان روشن نگه داشته اند. شایعات درباره برخورد با معلم مهربان آستارایی صحت ندارد.

Share