برای هماهنگی بیشتر در جلسه روز سه‌شنبه شرکت کنید

درخواست رییس شورای شهر لنگرود از گروه‌های خیریه برای کمک به کادر درمانی بیمارستان امینی

غلامرضا منصفی طی فراخوانی از گروه‌های خیریه درخواست کرد تا به منظور برنامه ریزی دقیق‌تر برای تامین نیازهای این بیمارستان، سازماندهی و تمرکز کمکهای مردمی روز سه‌شنبه، ۲۰ اسفند راس ساعت ۱۱ صبح جلسه‌ای با مسوولین برگزار گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس شورای شهر لنگرود طی فراخوانی از گروه‌های خیریه درخواست کرد تا به منظور برنامه ریزی دقیق‌تر برای تامین نیازهای این بیمارستان، سازماندهی و تمرکز کمکهای مردمی روز سه‌شنبه، ۲۰ اسفند راس ساعت ۱۱ صبح جلسه‌ای با مسوولین برگزار گردد.

متن این فراخوان به شرخ زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا من اسمه دواء وذکره شفا

همشهریان عزیز لنگرودی

همان گونه که مستحضرید کارکنان کادر پرستاری و پزشکان بیمارستان امینی لنگرود به عنوان سنگر مقدم مبارزه با اپیدمی کرونا در حال ارائه خدمات شبانه روزی به بیماران و همشهریان عزیز هستند و بدون شک، استمرار این خدمت رسانی، مستلزم پشتیبانی قوی و تامین زنجیره توانمندی از نیازها و اقلام درمانی ضروری است.

لذا به منظور برنامه ریزی دقیق‌تر برای تامین نیازهای این بیمارستان، سازماندهی و تمرکز کمکهای مردمی روز سه‌شنبه، ۲۰ اسفند راس ساعت ۱۱ صبح جلسه ای با حضور شهردار، نماینده فرماندار، نماینده مدیریت بیمارستان، مسئولان ذیربط و نمایندگان نهادهای مردم نهاد در سالن اجتماعات شهرداری برگزار خواهد شد.

از همه دست اندرکاران جمع آوری کمکهای مردمی به این بیمارستان دعوت می‌شود در این جلسه شرکت فرمایند تا با رایزنی و هماهنگی بیشتر بتوان به شکلی موثرتر این کمک‌ها را سازماندهی و هدایت کرد.

غلامرضا منصفی
رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود

Share