مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

افتتاح طرح‌های بازرسی سلامت گیلان در ۵ نقطه از خروجی استان گیلان

مهدی ولی‌پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح بازرسی سلامت استان همزمان با کشور در ۵ نقطه خروجی استان و برخی شهرها افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به افتتاح طرح بازرسی سلامت در گیلان بیان کرد: طرح بازرسی سلامت کشور همزمان در ۵ نقطه خروجی استان افتتاح شد.

مهدی ولی‌پور با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این طرح با حضور امدادگران و نجاتگران و داوطلبین جوان جمعیت هلال احمر و کارکنان مرکز بهداشت، اورژانس و نیروی انتظامی در خروجی های استان مستقر و نسبت به تب سنجی، پایش و غربالگری خودروها اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تاکید بر پایش سرنشینان خودروها در مبادی خروجی استان اذعان داشت: در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری، فرد مورد نظر با هماهنگی اورژانس جهت قرنطینه به مراکز درمان منتقل می شود.

ولی‌پور از واگذاری مسئولیت برپایی و نظارت بر اکیپهای بازرسی سلامت از سوی وزیر بهداشت به جمعیت هلال احمر خبر داد و خاطرنشان کرد: طی حکمی مسئولیت برپایی و نظارت بر اکیپ های بازرسی سلامت مستقر در خروجی استان ها از سوی وزیر بهداشت به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، یادآور شد: با توجه به ایام نوروز از سفر به استان گیلان اکیدا خودداری و به دستورات و ابلاغیه های وزارت بهداشت توجه گردد.

شایان ذکر است؛ طرح مذکور در ۲۷ اسفند ماه سال جاری با حضور سیاوش غلامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان و مسئولین شهرستان رودسر در محور خروجی پلیس راه چابکسر به رامسر افتتاح شد.

Share