با حضور معاون برنامه ريزی سازمان راهداری؛

سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان معرفی شد

عملیات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوی، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سبحان اله علیپور به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان معرفی و از خدمات محمد رضا نازک کار مدیر کل پیشین این اداره کل تقدیر شد.

خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی این سازمان با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه راهداری زمستانی در استان اظهار داشت: عملیات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوی، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

وی از خدمات محمد رضا نازک کار طی سال های خدمت در این اداره کل تقدیر کرد و افزود: ایشان مجموعه ای را تحویل گرفتند که باید از نو ساخته می شد. ادغام معاونت راهداری با حوزه حمل و نقل و شکل گیری مجموعه ای جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیازمند برنامه ریزی اساسی در شالوده کار بود که ۲ معاونت در دو حوزه کاری مختلف حمل و نقل و راهداری کارشان را به درستی انجام دهند و این نیازمند برنامه ریزی بوده که این کار توسط مهندس نازک کار به خوبی انجام شد.

مقبلی خاطر نشان کرد: استان گیلان و پایانه ی مرزی آستارا مسایل خاص خودش را دارد که باید مدیریت شود و نقش خوبی را در تبادلات حمل و نقلی با کشورهای همسایه ایفا نماید.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر این که اساس کار بر مبنای خدمت است، اظهار داشت: با شدت گرفتن بیماری مهندس نازک کار که با آغاز برف سنگین در استان گیلان همزمان بود، ایشان درخواست بازنشستگی پیش از موعد را به معاون وزیر راه و شهرسازی ارایه کرد که با این درخواست موافقت شد.

وی افزود: تا تعیین تکلیف پست مدیر کل جدید، معاون فنی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده و مهندس نازک کار با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تا زمان بازنشستگی به عنوان مشاور رئیس سازمان در روسازی و آسفالت منصوب شده است.

براساس این گزارش، سبحان اله علیپور سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، طی سخنانی در خصوص برنامه های پیش رو در استان در راستای نیل به اهداف سازمان و خدمت رسانی مطلوب به مردم و هموطنان مطالبی بیان کرد.​​

Share