رئیس ستاد مدیریت بحران کشور پس از بازدید از عملیات برف روبی:

خوشبختانه آرامش و تردد امروز در شهر رشت برقرار بود

چنین برف هایی را هر یک از ما در طول عمر خود، خیلی دیده ایم و قطعاً باید همه در چنین مواردی همکاری کنند تا بحران ایجاد نگردد و خوشبختانه من در شهر دیدم زندگی برقرار بود و تردد جریان داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد مدیریت بحران کشور که برای بررسی وضعیت شهرهای گیلان در جریان بارش برف اخیر وارد گیلان شده بود پس از بازدید از شهرهای مختلف و به ویژه معابر عمومی شهر رشت، گفت: برخی تصور می کنند که یه حادثه ای بوجود می آید یک ساعت بعد باید برگردد به روز اول، اینطور نیست نیاز به زمان، کار، زحمت، تلاش، همت و همکاری دارد.
وی افزود که در استان گیلان دیدم آرامش و ایمنی حاکم بر فضای عمومی، داشتن برنامه و تلاش و همت برای کار بوده و در بازدیدی که از معابر شهر رشت داشتم هر چند شریانهای اصلی شهر از روز گذشته باز شده بود اما قدری حرکت و تردد کند بود که خوشبختانه امروز رفت و آمد به خوبی جریان داشت.

نجار در ادامه سخنانش گفت: قاعده و اصول هم این است که ابتدا شریانهای اصلی باز شوند و سپس به مسیرهای فرعی سوم و چهارم و… پرداخته شود.

وی سپس افزود: در چنین مواردی خب همکاری همگان نیاز است و مغازه دارها هم همکاری کرده و هر یک جلوی مغازه خود را پاکسازی کردند و مسیرهایی را گشودند.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور همچنین گفت: چنین برف هایی را هر یک از ما در طول عمر خود، خیلی دیده ایم و قطعاً باید همه در چنین مواردی همکاری کنند تا بحران ایجاد نگردد و خوشبختانه من در شهر دیدم زندگی برقرار بود و تردد جریان داشت.

Share