با دستور وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت؛

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای ساخت پیست اتومبیلرانی سردار جنگل رشت

با دستور مسعود سلطانی‌‌فر، وزیر ورزش و جوانان ۲ میلیارد تومان برای ساخت پیست اتومبیلرانی سردار جنگل رشت اختصاص پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حاشیه سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به استان گیلان که در ایام دهه فجر و به منظور افتتاح پروژه‌های ورزشی این استان صورت گرفت، مقرر شد مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار از بودجه سال آینده اداره کل ورزش گیلان به احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزشی سردار جنگل اختصاص یابد.

در این سفر که مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان، استاندار گیلان و سایر مسئولین، سلطانی‌فر را همراهی می‌کردند، از زمین اختصاص داده شده به هیات استان برای ساخت پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرلنی سردار جنگل نیز بازدید بعمل آمد.

در این بازدید، واحدی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیرانی استان گیلان پس از ارایه گزارشی کوتاه در خصوص عملکرد هیات استان و نیاز مبرم به وجود پیست استاندارد برای علاقمندان به این ورزش، از وزیر ورزش و جوانان خواست تا حمایت بیشتری نسبت به این ورزش صورت گیرد.

در ادامه بازدید سرپرست فدراسیون ​نیز با ارایه توضیحاتی در خصوص اهمیت توجه رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با توجه به اینکه بر اساس آمار‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ هزار جوان علاقمند به این رشته‌ها در گیلان وجود دارند، با احداث پیست اختصاصی می‌توان به بخشی از مطالبات آنان جامه عمل پوشید. در پایان با دستور سلطانی فر به مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان قرار شد مبلغ ۲ ​​میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه سال آینده این اداره کل به این امر ​اختصاص داده شود.

Share