فرمانده انتظامی رشت اعلام کرد:

کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و اعتراف سارق داخل خودرو به ۲۱ فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی رشت گفت: ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سرهنگ “علی رمضانی”، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری، خرید و فروش دستگاه ارز دیجیتال (بیت کوین در یک مرغداری متروکه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بخش کوچصفهان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) کشف شد، بیان داشت: در این راستا متهم ۲۸ ساله دستگیر شد.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه های ارز دیجیتال کشف شده را یک ۱۰۰میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مردم قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعت اخلال در عرصه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

اعتراف سارق داخل خودرو به ۲۱ فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و مالخر با ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی رمضانی”، در تشریح جرئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان رشت، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۵ با بررسی شیوه و شگرد سرقت های انجام شده و تعقیب سرنخ ها، یک متهم را در این پرونده ها شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی مهم در منزل دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان رشت اعتراف کردند.

سرهنگ رمضانی اظهار داشت: متهم اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته که بلافاصله پس شناسایی مالخر باهماهنگی مرجع قضایی مالخر توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اشاره به اینکه سارق ۲۱ و مالخر ۲۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: هنگام ترک خودرو از به جا گذاشتن کیف پول، مدارک خودرو و با سایر اشیای با ارزش و قیمتی در داخل خودرو به ویژه در معرض دید اجتناب کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در مناطق خلوت که فاقد روشنایی کافی است برهیز کنید.

Share