روایتی از عضو مجمع نمایندگان کرمان؛

همسایه ابدی حاج قاسم سلیمانی کیست؟

نماینده مردم شهربابک کرمان در مجلس گفت: بیسیمچی حاج قاسم سلیمانی در لشگر ۴۱ ثارالله، طلبه‌ای وارسته بود که حاج قاسم وصیت کرده تا پیکر پاکش در کنار این شهید دفن شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، علی اسدی کرم عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به فرماندهی بی‌نظیر سردار قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: در سه راه مرگ شلمچه، خدمت سردار سلیمانی بودم و به عنوان بیسیمچی لشگر ۴۱ ثارالله کرمان فعالیت می‌کردم.

نماینده مردم شهربابک کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خط مقدمی به عنوان خط نعل اسبی در داخل شلمچه بود و در یک تَکِ عملیاتی رژیم بعثی تلاش کرد تا خط نعل اسبی را به دست آورد که البته برای مدت کوتاهی این منطقه را تصرف کردند اما با طراحی عملیاتی دیگر، این منطقه را از رژیم بعثی پس گرفتیم.

وی افزود: حاج قاسم به عنوان فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله فعالیت می‌کردند و در عملیات بعدی این خط مهم را پس گرفتیم و حتی پیشروی هم کردیم.

اسدی کرم ادامه داد: فرماندهی حاج قاسم بسیار عالی بود و ایشان با اعتماد بنفس بالا اقدام می‌کردند و به نیروهای خود اعتماد به نفس می‌دادند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به محضی که نیروهای لشگر ۴۱ ثارالله می‌شنیدند، حاج قاسم فرمانده عملیات است، همه نیروهای لشگر روحیه می‌گرفتند.

وی افزود: بعنوان بیسیمچیِ تمام واحدهای لشگر ۴۱ ثارالله فعالیت می‌کردم و بیسیم همه گردان ها و واحدها را کنترل می‌کردیم، حاج قاسم هرگاه می‌خواست دستوری را به تمامی گردان ها و واحدها بدهد از این مرکز برای ابلاغ دستورات استفاده می‌کردند.

اسدی کرم اظهار داشت: بیسیمچی حاج قاسم سلیمانی در لشگر ۴۱ ثارالله، طلبه‌ای وارسته بود که حتی حاج قاسم را نیز تحت تاثیر خود قرار می‌داد، اکنون نیز حاج قاسم وصیت کرده تا پیکر پاکش در کنار این شهید دفن شود.

Share