مشاور فرمانده کل سپاه:

قیمت بنزین باید تدریجی اصلاح می شد | هدف دشمن استعفای دولت است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنزین با طرح بدی سه برابر شد، قیمت بنزین باید تدریجی اصلاح می شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   به نقل از مهر، حمیدرضا مقدم‌فر شامگاه دوشنبه در گرامیداشت حماسه ۹ دی که در پیشوا برگزار شد، گفت: فتنه ۸۸ از جنگ ۸ ساله سخت‌تر بود، عظمت فتنه اینجا بود که همه را به تردید انداخت ۸ ماه کشور درگیر و معطل بود و در انتخاباتی که ۸۵ درصد مشارکت مردمی داشت و در دنیا بی‌سابقه بود، کام مردم را تلخ کردند.

وی ادامه داد: اما در ۹ دی همه آحاد مردم به صحنه آمدند، تا دشمن را دچار یاس کنند و نشان دهند، که فریب نمی‌خورند، باید بدانیم، در انواع مختلف جنگ‌ها اگر مردم دچار فریب نشوند و حضور داشته باشند، فتنه تمام می‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تقلب در انتخابات تهمت و رمز آشوب تهمت تقلب به نظام بود، گفت: در جریانات امسال نیز در سیستم خود نفوذی داشتند، عوامل داخلی خبر دادند که بنزین با طرح بدی سه برابر می‌شود، دشمنان نیز از این طرح سوءاستفاده کردند.

وی با انتقاد از نحوه اصلاح قیمت بنزین گفت: بنزین باید تدریجی گران می‌شد، ساعت ۱۰ اطلاعیه می‌دهند و ۱۲ طرح را اجرا می‌کنند این توهین به مردم است.

مقدم‌فر به دروغ پردازی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دیدند، بی بی سی سوخته شده، خبرگزاری رویترز را راه انداختند و در خبری اعلام کرد در حوادث اخیر ۱۵۰۰ نفر کشته شدند، دروغ هرچه بیشتر باورپذیری آن بیشتر است.

مشاور فرمانده کل سپاه اضافه کرد: دشمن امروز به این حرف رسیده که توان مقابله نظامی و سیاسی و فرهنگی با انقلاب اسلامی را ندارد در جنگ فرهنگی به ما آسیب زده اما نتوانست کشور ما را از ریشه تعطیل کند و شکست خوردند، در جنگ اقتصادی با تحریم‌ها آسیب زدند، اما ناکارآمدی مسئولان آسیب بیشتری زده است، امروزه جنگ آنها جنگ روانی است، هدف ناامیدسازی مردم است، اگر مردم را امیدوار کنیم دشمن باز هم شکست خواهد خورد.

وی گفت: هدف دشمنان استعفای دولت است، می‌خواهند، با استعفا ثبات و استحکام نظامی اسلامی از بین برود، هدف دشمن استعفای دولت و دوقطبی بین مردم بود، اما دولت باید باشد و باید کمک کرد، بله به دولت انتقاد داریم، اما دولت باید بماند، چرا که هدف دشمن دولت و روحانی نیست، هدف آنها نابودی اصل نظام است که باید هوشیار باشیم.

Share