با پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت به نام شهید قاسم سلیمانی مزین می‌شود

با پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سایت لاکان رشت، مزین به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با پیشنهاد دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی جنرال سایت لاکان مزین به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی می شود.

در اولین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که پس از شهادت این مجاهد نستوه، برگزارشده بود،  مقرر شد: به پاس زحمات بیش از ۴۰ ساله این شهید مقاومت، یکی از پروژه های این دانشگاه به نام وی  نامگذاری شود که در شب گذشته،  در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این موضوع توسط رییس دانشگاه مطرح و مورد استقبال همه اعضا قرار گرفت.

مقرر شد این تغییر نام در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان که بعد از ظهرامروز – دوشنبه در دفتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار می شود به عنوان یکی از پیشنهادات دانشگاه مطرح و به تصویب برسد.

گفتنی است: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سایت لاکان، اولین بیمارستان جنرال تخصصی و فوق تخصصی رشت می باشد که انتظار می رود درآینده به بهره برداری برسد.

Share