در پی ساخت سریال وارش؛

واکنش دکتر میرمعنوی به اظهارات بهنام تشکر؛ به سرعت اشتباهتان را جبران کنید

رضا میرمعنوی، هنرمند پیشکسوت استان گیلان با انتشار پیامی که در اختیار تحریریه دیارمیرزا قرار داد نسبت به حواشی سریال وارش و ویدئو پخش شده توسط بهنام تشکر، بازیگر گیلانی این سریال واکنش نشان داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا میرمعنوی، هنرمند پیشکسوت استان گیلان با انتشار پیامی که در اختیار تحریریه دیارمیرزا قرار داد نسبت به حواشی سریال وارش و ویدئو پخش شده توسط بهنام تشکر، بازیگر گیلانی این سریال واکنش نشان داد.

وی در این پیام نوشت:

جناب بهنام تشکر
دوست هنرمندم

اکنون که بصراحت اقرار کردید که گیلانی هستید مهرتان بیش از پیش در دل مردم سرزمین من جای گرفت اما متاسفم که عجولانه فریب گروه اجرایی را خوردید و با ارسال ویدئو تلاش داشتید تا خسارت وارده بر فرهنگ قوم گیل که بطور حتم مطمئنم می‌دانید که درصد بیسوادی این مردم در حد صفر است، جبران کنید که نکردید هیچ، ثابت کردید مدیران صداوسیما باید بطور جد ویرایش اساسی بر سریال وارش انجام بدهند تا جلوی بازتاب بزرگتر را بگیرند.

به احترام مردم سرزمین تان(گیلانیان) بسرعت اشتباهتان را جبران کنید.

باقی بقایتان؛ دکتر رضا میرمعنوی

گفتنی است رضا میرمعنوی دارای دکتری هنرهای نمایشی می باشد و مدرس دانشگاه در رشته سینما و تاتر و دارای یک اموزشگاه درجه یک بازیگری و مفتخر به دریافت مدرک درجه یک هنری کشوری شده است.

Share