نیکفر در تذکر شفاهی:

واردات بی‌رویه برنج رمق شالیکاران را گرفته است | پخش سریال وارش متوقف شود

نماینده مردم لاهیجان در مجلس می‌گوید شالیکاران شمال کشور به دلیل واردات بی رویه برنج رمق و انگیزه خود را از دست داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ذبیح الله نیک فر لیالستانی در نشست علنی امروز (دوشنبه‌، ۲۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم از نحوه توزیع یارانه معیشتی راضی نیستند و علیرغم ادعای دولت مبنی بر اینکه ۶۰ میلیون نفر یعنی حدود ۷۵ درصد مردم یارانه معیشتی دریافت کردند امّا کمتر کسی را می‌توان سراغ داشت که این مبلغ به آنها پرداخت شده باشد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است از محل درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم سودی نرسد، حداقل دستگاه‌های نظارتی را تقویت کنیم تا در کنار قوه قضائیه مانع از افزایش قیمت‌ها به ویژه در ماه‌های آینده و عید نوروز شوند تا سفره‌های خالی مردم جمع نشود.

وی در تذکر به رسانه ملی اظهار کرد: سریال “وارش” بدون مطالعه تاریخ و فرهنگ غیور مردم گیلان تهیه شده و مردم خواستار توقف پخش این برنامه هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم به دلیل مسائل ایجاد شده در ورزش و به ویژه فوتبال و قراردادهای مربیان خارجی نگران هستند، برای اصلاح این امور اقدام کنید.

نیک‌فر ادامه داد: تولید و عرضه محصولات کشاورزی به سوخت بنزین نیاز دارد که برای سال زراعی آینده هم اکنون باید اقدامات لازم صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: شالیکاران شمال کشور به دلیل واردات بی رویه برنج رمق و انگیزه خود را از دست داده‌اند. از سوی دیگر کاهش تعرفه واردات چای مغایر با حمایت مستمر از چای است.

Share