سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه:

سلامت انتخابات از همه چیز مهم‌تر است | آستانه‌اشرفیه به‌تنهایی تمام نهال صنوبر ایران را تأمین کند

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: سلامت انتخابات از همه چیز مهم‌تر است و رمز موفقیت در انجام این رسالت، قانون‌گرایی و اجرای بی‌کم‌وکاست قانون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس محمودی سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، امام جمعه آستانه اشرفیه، نماینده مجلس و سایر اعضای شورای اداری برگزار شد با بیان اینکه این شهرستان نقش مهمی در اقتصاد استان گیلان دارد، اظهار کرد: آستانه‌اشرفیه به دلیل داشتن ۱۰۸ هزار نفر جمعیت و داشتن محصولات فراوان کشاورزی دارای ظرفیت خوبی در این حوزه بوده و می‌تواند به اقتصاد استان گیلان کمک کند.

وی با اشاره به شاخصه مهم شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: مهم‌ترین شاخصه این شهرستان مذهبی بودن آن است به‌طوری‌که به‌عنوان چهارمین شهرستان مذهبی ایران بوده و هرساله زائران بسیاری را جذب خود می‌کند.

یونس محمودی با تأکید بر نقش مهم سرمایه‌گذاری در آستانه‌اشرفیه بیان کرد: این شهرستان می‌تواند به‌تنهایی تمام نهال صنوبر ایران را با توجه به ظرفیت خود تأمین کند زیرا دومین شهرستان در حوزه کاشت نهال است که باید بخش خصوصی به آن توجه کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه باید تلاش شود تا تراز اقتصادی شهرستان آستانه‌اشرفیه در استان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای انجام کارهای اقتصادی در بندر کیاشهر ترغیب کنیم زیرا این منطقه به دلیل داشتن سواحل زیاد دارای ظرفیت خوبی در این حوزه است.

محمودی انتخابات مجلس را یک‌ اتفاق سیاسی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: سلامت انتخابات، محافظت از آرای مردم، تأمین امنیت چند اصل مهم برای دولت و استانداران و فرمانداران است که می‌تواند به برگزاری انتخابات بزرگ کمک کند که در شهرستان آستانه‌اشرفیه هم قطعاً این‌گونه خواهد بود.

نماینده عالی در شهرستان با درخواست از مسؤولان برای توجه به دغدغه‌های مردم افزود: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید مسؤولان و روسای ادارات دغدغه‌های مردم را رفع و پروژه‌های ناتمام را به اتمام برسانند زیرا انتخابات تجلی اقتدار یک کشور است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مسؤولان باید در بین مردم امید ایجاد کنند، تصریح کرد: به مدیران شهرستان تذکر می‌دهم در روستاها از ایجاد ناامیدی در بین مردم جلوگیری کرده و با انجام وظایف خود به مردم امید تزریق کرده و از امکانات کشور و دولت از کاندیدهای مجلس به نفع و یا علیه آنان کار نکنند.

Share