رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

آغاز عملیات جمع‌آوری فاضلاب آرزوی هر گیلانی و رشتی بود | پرداخت بهای زمین برای پروژه ژ۵ منتفی شد

حاجی‌پور در خصوص پروژه ژ۵ نیز جلسه‌ای با حضور استاندار در محل افتتاح پروژه برگزار شد که با دستور استاندار پرداخت بهای زمین منتفی شده و با توجه به اینکه سرمایه‌گذار نیز آمادگی لازم را دارد، این پروژه نیز می‌تواند به‌زودی آغاز گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حاجی‌پور، رئیس شورای شهر رشت در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورا، با بیان اینکه روز بسیار سختی پشت سر گذاشته شد و همه عزیزان سخت مشغول پیگیری مسائل بودند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اظهار داشت: اتفاق خوبی امروز رخ داد و خدا را شاکر هستم که با همت همکاران شورایی و شرکت آبفای استان گیلان اتفاق خوبی رخ داد و آرزوی بنده و هر گیلانی و رشتی یعنی آغاز عملیات جمع‌آوری فاضلاب به طول ۶.۵ کیلومتر در جنوب شهر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در خصوص پروژه ژ۵ نیز جلسه‌ای با حضور استاندار در محل افتتاح پروژه برگزار شد که با دستور استاندار پرداخت بهای زمین منتفی شده و با توجه به اینکه سرمایه‌گذار نیز آمادگی لازم را دارد، این پروژه نیز می‌تواند به‌زودی آغاز گردد.

رئیس شورای شهر رشت تأکید کرد: پروژه ژ۵ جهت اتصال شرق به غرب شهر رشت از کاله و هلال‌احمر در جاده انزلی تا پشت گلسار، جاده پیربازار است و فاز سوم آن از پیربازار به احمدگوراب در غرب رشت متصل خواهد شد که بخشی از مشکلات ترافیکی رشت حل می‌گردد.

حاجی‌پور در پایان ضمن تبریک روز پژوهش و همچنین تبریک روز حمل‌ونقل به همه زحمتکشان و رانندگان پرتلاش، گفت: خواهش بنده از تمامی همکاران این است که کام مردم را شیرین کنند.

Share