فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت

سپاه و بسیج اجازه ندادند در رشت اغتشاش شود | افزایش مراجعه کننده به سپاه برای دریافت کمک مالی

اصحابی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: مردم گله‌مند هستند اما در نا آرامی های اخیر سپاه و بسیج اجازه ندادند در رشت اغتشاش شود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت در نشست خبری به منابت هفته بسیج با اشاره به اینکه حضور بسیج در همه عرصه‌ها کاملا مشهود است، گفت: هفته بسیج بهترین فرصت است که خدمات بزرگ بسیج را در عرصه های مختلف بازگو کنیم.

سرهنگ جمشید اصحابی با اشاره به این مطلب که در هفته بسیج در شهرستان رشت ۳۱ برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزاری می شود، گفت: از ۳۰ آبان ماه هفته بسیج آغاز خواهد شد و از جمله برنامه های سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزاری یادواره ۹۲ هزار بسیجی کشور، نشست بصیرتی با فرهنگیان، یادواره ۸۶ شهید دهستان پیربازار، افتتاح ساختمان پایگاه های مقاومت، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله، تجمع بزرگ اقتدار و افتتاح مسکن مددجویان است.

وی با بیان اینکه مراجعه کننده به سپاه برای دریافت کمک زیاد شده است، گفت: جمعیت خیرین کریم اهل بیت سپاه شهرستان رشت نیز در این هفته راه اندازی خواهد شد.

اصحابی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: مردم گله‌مند هستند اما در نا آرامی های اخیر سپاه و بسیج اجازه ندادند در رشت اغتشاش شود و در همان روز اول همه چیز را کنترل کردند.

وی با طرح این سوال که جواب خون کشته‌شدگان را چه کسی باید بدهد، افزود: دولت در شرایط فعلی باید بر بازار نظارت جدی داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه باید مطالبه‌گری درست را به مردم نشان دهیم، افزود: رهبر معظم انقلاب چند سال پیش در مورد چنین اتفاقاتی هشدار داده بودند و خدا را شکر می کنیم که توانسیم با یاری حق و بسیجیان انقلابی این فتنه را جمع و به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.

Share