مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

چهار زمین چمن مصنوعی گیلان آماده افتتاح است | حضور مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان در گیلان

ورزلدوست در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: در حال حاضر خسرو ارتقایی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان کشور برای بازدید از چندین پروژه ورزشی گیلان در استان حضور دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ۲۴ مهرماه سال جاری از افتتاح ۴ زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر۸۰میلیارد ریال در هفته تربیت بدنی خبر داده بود.(اینجا بخوانید) اما با گذشت این زمان و عدم افتتاح این پروژه‌ها در فضای رسانه‌‌ای شاهد انتقاد از خلف وعده مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بوده‌ایم.

در همین رابطه مهرداد ورزلدوست، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی آستارا بهره‌برداری شده است و هم اکنون مسابقات لیگ دسته سه در آن برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه زمین شهید کروبی آستانه اشرفیه آماده است و تنها شانه زدن زمین باقی مانده است، افزود: مینی چمن مصنوعی فشتم کوچصفهان نیز آماده است و مشکلی برای برگزاری بازی در آن وجود ندارد.

ورزلدوست ادامه داد: چمن مصنوعی فلکده رشت تمام شده است و تنها فنس‌کشی دور زمین باقی مانده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه مشکلی جهت افتتاح این چهار زمین نداریم، گفت: مراسم افتتاح این چهار پروژه در آینده نزدیک و با حضور مسئولین کشور و استانی برگزار خواهد شد.

وی همچنین در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: در حال حاضر خسرو ارتقایی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان کشور برای بازدید از چندین پروژه ورزشی گیلان در استان حضور دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به‌همراه ارتقایی از ورزشگاه سردارجنگل، پیست دوچرخه سواری رشت، زورخانه و زمین ۵ هزار نفره انقلاب و اتمام زیرسازی چمن مصنوعی آزادی فومن بازدید کردند همچنین در حال حاضر جهت بازدید از ورزشگاه تختی انزلی به این شهر رفتند.

وی ادامه داد: بازدید از استخر شنای کوثر و استادیوم شهید عضدی رشت از دیگر برنامه‌های مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان کشور است.

ورزلدوست در پایان از برگزاری آیین اختتامیه دومین نمایشگاه توانمندی‌های ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم امروز(پنجشنبه) ساعت ۱۸ در سالن یادگار امام رشت برگزار می‌شود.

Share