مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: اتاق کار من و تمامی همکارانم محلی برای کمک به کارفرما است

کارفرمایان گیلانی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارند

حق پرست از پرداخت روزانه ۱۰ میلیارد تومان تعهدات در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه بیش از۷۴۰۰۰ کارگاه دارای پرونده های مطالباتی درسطح شعب هستند، افزود: براساس آخرین بیلان صادره لغایت اسفند ۹۷، کارفرمایان گیلانی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست مشترک مدیران تامین اجتماعی و فعالان تشکل‌های کارفرمایی استان گیلان برگزار شد.

جمیل حق پرست در این نشست با اشاره به برخی آمار تامین اجتماعی گیلان، از پرداخت روزانه ۱۰ میلیارد تومان تعهدات در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه بیش از۷۴۰۰۰ کارگاه دارای پرونده های مطالباتی درسطح شعب هستند، افزود: براساس آخرین بیلان صادره لغایت اسفند ۹۷، کارفرمایان گیلانی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: علیرغم داشتن بیشترین مراودات با کارفرمایان، شاهد کمترین طرح مشکل درحوزه تامین اجتماعی در جلسات کارگروه رفع موانع تولید هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر شعار سالجاری، اذعان داشت: اعتقاد دارم که اتاق کار من و تمامی همکارانم محلی برای کمک به کارفرما و رونق بخشیدن به تولید است.

حق پرست با بیان اینکه در رویکرد سه جانبه گرایی و فضای تعاملاتی با شرکای اجتماعی، وظیفه داریم تا شنوای مشکلات مخاطبان بوده و در مسیر اصلاح و بهبود امور در چهارچوب اختیارات و امکانات گام برداریم، افزود: از روز اول مدیریت و در سخنان روز معارفه، تعاملات بیرونی با محور کارفرمایی را از اولویت‌های خود اعلام داشته و طی این سال‌ها در راستای تحقق این تفکر حرکت نموده‌ام.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا به منزله روغنی تسهیل کننده امر تولید در بخش کارفرمایی باشیم تا به همت این عزیزان چرخ‌های اقتصادی و صنعتی کشور روانتر گردش داشته باشد و اعتقاد راسخ داریم با نگاه فراسازمانی و ارتباطات دکتر سالاری مدیرعامل سازمان در مجامع تصمیم‌گیر، تامین اجتماعی از مظلومیت خارج شده و برنامه‌های خوبی برای تعالی بیشتر مجموعه شکل خواهد گرفت.

Share