اردکانیان به جای اهواز سر از اصفهان درآورد

سرگردانی ۲ ساعته هواپیمای حامل وزیر نیرو در هوا

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از به تعویق افتادن سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: هواپیمای حامل وزیر به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی امکان نشستن در فرودگاه اهواز را نداشت و در فرودگاه اصفهان نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از به تعویق افتادن سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: هواپیمای حامل وزیر به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی امکان نشستن در فرودگاه اهواز را نداشت و در فرودگاه اصفهان نشست.

صدیقه ببران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواپیمای حامل وزیر نیرو صبح امروز از فرودگاه تهران عازم اهواز  شد که قبل از نشستن خلبان اعلام کرد که شرایط جوی در شهر اهواز نامساعد و امکان فرود برای هواپیما وجود ندارد.

وی عنوان کرد: خلبان حدود دو ساعت در آسمان اهواز بوده و تلاش کرد که هواپیما را در فرودگاه به زمین نشاند اما این امکان برای وی فراهم نشد و خلبان مجبور به بازگشت به اصفهان شد.

ببران با بیان اینکه هم اکنون هواپیمای حامل وزیر در اصفهان مشغول سوختگیری است، افزود: سفر وزیر به کهگیلویه و بویراحمد به تعویق افتاده و به احتمال زیاد این سفر در هفته آینده یا کمی بیشتر موکول شود.

وی تصریح کرد: قرار بود وزیر نیرو امروز پروژه‌های را در صنعت آب و برق افتتاح و کلنگ‌زنی کند و همچنین بازدیدی هوایی از برخی پروژه‌ها داشته باشند.

Share