در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت

برگزاری محفل انس با قران کریم به مناسبت هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم نورانی انس با قران کریم در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با هفته دفاع مقدس محفل نورانی اُنس با قران کریم در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت برگزار شد.

در این مراسم معنوی، فرماندهی آموزش تخصص های دریایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، بر نقش مهم جوانان امروز در ادامه راه شهدای جنگ تحمیلی تاکید کرد و افزود: ملت ایران و جوانانی در ۸ سال دفاع مقدس با نثار خون پاک خود در مسیری قدم برداشتند که عده ای در حال ظلم و ستم و خوش گذرانی بودند و آنان مردانه در صحنه های نبرد علیه ظلم و استکبار وارد شدند تا پیام قران را زنده کنند.

ناخدا یکم شفقت رودسری افزود: حمله صدام به خاک ما فقط و فقط بخاطر خاک و سرزمین نبود، بلکه استکبار با ترغیب و تشویق این عامل استکباری تصمیم به ریشه کن کردن انقلاب اسلامی داشت.

وی تصریح کرد: استکبار در آن زمان بر نمی تابید که در عرصه ای که تصمیم ساز دنیا بود، ملتی در برابر آن قرار بگیرد.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی خاطر نشان کرد: در این زمان تکلیفی بر گردن من و شماست که تلاش کنیم اهداف بزرگ شهدای هفته دفاع مقدس محقق گردد.

وی با اشاره به اینکه جنگ سخت به ظاهر به پایان رسیده گفت:  امروز شاهد جنگ نرم و اقتصادی دشمن هستیم، لذا می بایست برای احیای سنت اسلامی و اسلام ناب محمدی در سایه ولایت و رهبری تلاش تا پرچم مقدس نظام اسلامی  را به دست صاحبش حضرت ولیعصر (عج) برسانیم.

لازم به ذکر است در این مراسم معنوی ۲ تن از قریان ممتاز استان گیلان به قرائت پرداختند.

Share