هواشناسی گیلان اعلام کرد:

احتمال آبگرفتگی، رانش و لغزش زمین در گیلان | فعالیت سامانه بارشی تا اوایل هفته

اداره کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: بر این اساس بارندگی، گاهی وزش باد، احتمال رعد و برق(پاره‌ای نقاط موقتی شدید) پیش بینی می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اداره کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: بر این اساس بارندگی، گاهی وزش باد، احتمال رعد و برق(پاره‌ای نقاط موقتی شدید) پیش بینی می‌شود و تا روز دوشنبه(۶ آبان) نیز ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است: احتمال آبگرفتگی، رانش و لغزش زمین نیز وجود دارد بنابراین مردم از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند.

همچنین هواشناسی گیلان اعلام کرد: بخش های مختلف کشاورزی نظیر گلخانه‌داران، پرورش دهندگان مرغ و ماهی …، تمهیدات لازم را به عمل آورند.

گفتنی است در طی این مدت، دریا بعضی ساعات روز مواج است.

در این اطلاعیه تأکید شده است بخش های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، فرمانداری‎ها، شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت های آب و برق، راه و شهرسازی، سازمان آتش نشانی، فرودگاه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان بنادر و دریانوردی، راهداری، مدیریت حمل و نقل، پلیس راه و راهور، نیروهای نظامی و انتظامی و… با توجه به اطلاعیه صادره، توصیه‌های کارشناسی و برنامه ریزی لازم را بعمل آورند.

Share