مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد:

۴۳ پایگاه هلال‌احمر گیلان آماده ارایه خدمات امدادی هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، گفت: نجاتگران هلال احمر استان با حضور در ۴۳ پایگاه امداد و نجات، آماده ارائه خدمات در تاسوعا و عاشورای حسینی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی ولی پور با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: ۲۰۰نفر از نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر با حضور در ۴۳ پایگاه امداد و نجات و شعب در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)با تجهیزات لازم آماده ارایه خدمات امداد و نجات به عزاداران و مردم هستند.

وی افزود: نجاتگران با استقرار در ۱۳ پایگاه ثابت، ۴ پایگاه موقت فصلی در شهرستان های (ماسال، سیاهکل، شفت و انزلی)، یک پایگاه امداد هوایی، ۹ طرح سالم سازی ساحلی،  ۱۶ شعبه شهرستان، آماده ارایه خدمات و تجهیز جهت امداد رسانی در حوادث هستند.

ولی پور اظهار کرد: کارکنان، اعضا و نجاتگران جمعیت هلال احمر با پوشش امدادی در ایام سوگواری و استقرار آمبولانس در سراسر استان به عزاداران،حادثه دیدگان و مسافرین خدمات امدادی ارایه می کنند.

وی گفت: در هر پایگاه امداد و نجات ثابت ۵  نجاتگر، در پایگاههای موقت فصلی ۴ نجاتگر به صورت شبانه روزی با یکدستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار جهت امداد رسانی مستقر هستند.

Share